Wednesday, March 27, 2013

Make up oh make up

Aku jarang membeli make up, sebabnya make up aku tahan lama.Dah puas pakai pun tak habis-habis lagi.Sudahnya, kalau aku beli baru, yang lam aku buang,. Dah lama kot,expired lah ek?

Selalunya kalau aku beli Clinique, mesti beli masa bonus time.So dapatlah, lipstick,make up remover, cleanser etc percuma. Sudahnya , lipstick aku semuanya free!

Hari apa tabiat aku ntah, lalu depan MAC, terus masuk dan capai dua benda ni. Lipstick ngan Lip Pencil. So far, aku suka brand ni.Warna cantik, banyak variant dan yang penting...boleh dapat percuma.Kira trade in la, 6 empty container for one lisptick. Berbaloi kan?



 Lipstick and Lip Pencil from MAC

Lipstick in Syrup and Lip Pencil in Dervish

Balik office, lepas solat terus la apa lgi.Hasilnya...

..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
Oh, sangat puas hati!


1 comment: