Friday, May 9, 2014

Farid dan Aishah

Bonjour

Farid is from Petronas but now seconded in IEA. He contacted me on the day I arrived in Paris after look at the participant name list.

On the first day in IEA, had lunch with Farid and his beautiful wife, Aishah. Aishah pun dari Petronas,cuti tanpa gaji ( bercuti di Paris, sambil menunggu kelahiran cahaya mata yang pertama) ikut Farid ke Paris.

Alhamdulillah, dipertemukan lagi dengan orang yang baik.Farid and Aishah, being so nice  to me . Aishah masih lagi temankan me and Kak Rahmi ke La Valee Village, walaupun sedang sarat.

 Kak Rahmi dan Aishah at Val d' Europe station. Masa ni baru sampai, semangat berkobar-kobar nak round La Vallee .Alhamdulillah, cuaca cerah not too hot no too cold. Dapat shopping dengan tenang

 Masa ni dah nak balik, time dah almost 2 pm. Lapar dah.Kesian dengan Aishah. Thank you sebab sudi temankan kami bershopping.

 Farid and me during the cocktail night at the IEA. Nice man and very helpful

 We had a dinner at the love birds cute cottage. Berjaya jugak kami sampai ke rumah, even we had a hard time to find it at first!

 Alhamdulillah, akhirnya dapat makan nasi. Thank you so much for the nice dinner, lauk simple je but so awesome!

 Sebelum balik, selfie dulu

 Kenangan bersama Eiffel Tower. Aishah cakap, semua tetamu yang datang rumah, mesti ambil gamabr kat sini buat kenangan...ehhehe


Last but not least, thank you Farid dan Aishah. Selamat menimang cahaya mata yang comel dan soleh, semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan Allah SWT. Semoga kita dapat berjumpa lagi, Insya Allah.

Semoga ukhuwah yang terjalin akan berkekalan selamanya.

Salam,
Fieza

1 comment:

  1. hai kak fieza chommel

    salam kenal!..seronok nya jenjalan ke Paris

    come visit my blog. I sometimes write about how I became a work at home mummy through my online Shaklee business. work at home mummy like me

    ReplyDelete